Megújult az Origo.hu. Nehéz eldönteni, hogy a 444.hu vagy az Origo.hu lopta a másiktól a dizájnt, vagy Uj Péter -aki mindkét oldal fejlesztésében részt vett- nem tudott újat kitalálni. Mindkét oldalt a bazi nagy címek, a nagy képek, a végletekig leegyszerűsített szerkezet, és a címoldalon kevés tartalom a jellemzi. Ha valakinek tetszik a 444.hu, akkor annak a postászöld alapszínű Origo.hu is tetszeni fog.
Az Origo.hu sorsa már többször is megpecsételődni látszott. Annak ellenére, hogy már 2000-ben a leglátogatottabb oldal volt, a masszív veszteségeket többször is az oldal többször is arculatot váltott, 2000-ben és 2009-ben. A veszteségek miatt felmerült már a portál eladása is, de az anyacég a Magyar Telekom mindig adott egy utolsó lehetőséget a leányának, az Origo Média és Kommunikációs Zrt.
Biztosra lehet venni, az új arculat sem fog segíteni az oldalon. Az egyszerű, a tudomásunk szerint közel száz fős szerkesztőséget ugyanis nem dizájnolták át. Így a portál továbbra is a T csoport megtűrt, kicsi, kékellő, vagy postászöldellő szájtocskája marad, ahol MTI leheletű cikkeket gyúrnak az ugróhivatkozások alá (Copyright webisztán).
Interjúnkat az Origo.hu új arculatának egyik vezető fejlesztőjével itt olvashatod!

Az origó azért egy fokkal emészthetőbb maradt mint a !!! vagy mi.